Mazda CX-5 2.2d HP GT-M 4WD | Leder | Trekhaak | BOSE

€ 11.950,-

Bouwjaar 14-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.649 km
Deuren 5
Kenteken NZ-862-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Mazda CX-5 2.2d HP GT-M 4WD | Leder | Trekhaak | BOSE


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.649 km
Deuren 5
Kenteken NZ-862-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DVZ Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kleine Tocht 28
Postcode 1507 CB
Plaats Zaandam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 3030570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dvzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2012 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Mazda CX-5 een geweldige keuze! Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Leren bekleding versterkt de topklasse uitstraling van het interieur. Deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Mazda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met full map navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting is deze Mazda helemaal compleet.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

2e Pinksterdag hebben wij een pinkstershow en zijn dan geopend van 09:00 tot 16:00.

*** FINANCIERING OP ELK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie