Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf R. Bakker |
Contactpersoon | R. Bakker |
Adres | Witte Paal 54 |
Postcode | 1742 NV |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 295183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-rbakker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Kangei // 360 graden camera - Apple CarPlay & Android Auto - Navigatie - Elek. Achterklep - HUD
LET OP: Deze auto is momenteel onderweg en wordt binnenkort verwacht. Opties onder voorbehoud!
Deze auto wordt aangeboden inclusief 12 maanden BOVAG garantie.
Wij bieden in samenwerking met Autotrust de mogelijkheid tegen meerprijs deze garantie te verlengen naar 24 maanden!
Woont u niet in de buurt van Schagen? Met de Autotrust Netwerkgarantie kunt u terecht bij een garage bij u in de buurt!
De prijs van Autotrust garanties wordt per auto apart berekend.
Neem contact op voor een prijsindicatie en de voorwaarden.
Heeft deze auto uw interesse gewekt? Neem snel contact op voor een bezichtiging en proefrit!
Inruil en financiering mogelijk.
Importauto's:
Alle door ons zelf geļmporteerde voertuigen voldoen aan de volgende kwaliteitseisen:
+ Ingekocht van merkdealers en gerespecteerde autobedrijven
+ Onderhoudsboekjes altijd aanwezig
+ Gecontroleerde kilometerstand
+ Iedere auto wordt voor inkoop fysiek gecontroleerd op schade
+ CarVertical historierapport aanwezig bij iedere auto (op aanvraag volledig in te zien)
+ Door ons zelf gekocht en geleverd, geen tussenpersonen
+ Volledige transparantie. Wij beantwoorden al uw vragen.
+ Standaard verkocht met volledige BOVAG garantie (Auto's tot 7 jaar oud. Vanaf 7 jaar onderdeel van optioneel afleverpakket į €495)
Heeft u import gerelateerde vragen? Stel ze gerust. Wij nemen de tijd deze zo volledig mogelijk te beantwoorden!
Autobedrijf R. Bakker
Witte Paal 54
1742 NV Schagen
0224295183
info@autobedrijf-rbakker.nl
www.autobedrijf-rbakker.nl
Disclaimer:
Bij Autobedrijf R.Bakker BV besteden wij de grootst mogelijke zorg om onze advertenties zo volledig en correct mogelijk in te voeren. Desondanks kan het voorkomen dat een advertentie door problemen met externe, geautomatiseerde systemen of typfouten incorrect wordt weergegeven. Wij behouden het recht om op ieder moment advertenties aan te passen inclusief uitrusting en prijs. Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.