Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 GT-M NL-Auto NAP BOSE Clima Cruise Navi Camera Leder Stoelverwarming

€ 26.950,-

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.057 km
Deuren 2
Kenteken XX-557-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Mazda MX-5 1.5 SkyActiv-G 132 GT-M NL-Auto NAP BOSE Clima Cruise Navi Camera Leder Stoelverwarming


€ 26.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.057 km
Deuren 2
Kenteken XX-557-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Molen auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 14
Postcode 1521 NC
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 6213333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandermolenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2018 - dec 2020
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 961 kg
Laadvermogen: 254 kg
GVW: 1.215 kg

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 12 maanden
Garantie: 15.000 km

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Super mooie MX5,
Laatste beurt op 01-08-2023 bij 21.266km
Huidige stand 28.057km
APK bij levering
2 Sleutels aanwezig


Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. Op de teller van deze auto staat slechts 28057 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. De uitrusting van deze auto is met DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda MX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie