Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.857 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 75-RTB-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.857 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 75-RTB-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Badhoevedorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 12 |
Postcode | 1171 CR |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45045405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicegroup.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - dec 2015
Modelcode: R57
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Alle technologie in de MINI Cabrio is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2010. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Lederen bekleding is een smaakvolle en comfortverhogende optie. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. Als u stil staat, schakelt het start-stopsysteem de motor uit, dit verlaagt het brandstofverbruik. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en windscherm.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Met dashboard met spraakbediening, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze MINI helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI Cabrio samen. Is de bandenspanning aan de lage kant? Dan geeft het bandenspanningscontrolesysteem direct een seintje.
Cabrio rijden: vrijer kan het niet. Maak gauw een afspraak voor een proefrit!
WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND ! VOOR MEER INFORMATIE OF HET PLANNEN VAN EEN AFSPRAAK, BEL OF WHATSAPP NAAR 06-45045405
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.