Mini Mini 1.6 Oneaircoleer2de eigenaar

€ 2.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-01-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 275.696 km
Deuren 3
Kenteken 40-SK-GD Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Mini Mini 1.6 Oneaircoleer2de eigenaar


€ 2.500,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 275.696 km
Deuren 3
Kenteken 40-SK-GD Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cobicar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalstraat 15
Postcode 1704 RD
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cobicar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze MINI. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Deze MINI komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en verstelbare achterbank.

U vindt in deze auto ook airconditioning. Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. Extra opties op deze auto zijn: verstelbaar stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Zoals u mag verwachten van deze MINI is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Is de bandenspanning aan de lage kant? Dan geeft het bandenspanningscontrolesysteem direct een seintje.

Deze Mini Mini komt uit 2003, werd geleverd van 01-07-2001 tot 31-12-2006 en kostte toen € 17.439,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 181 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1040 kg. De APK is geldig tot 14-02-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 109,58 per kwartaal.

COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Wij zijn dagelijks geopend tot 1800 uur,
Zaterdag tot 1700 uur en zondag op afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Onze auto's zijn al nagelopen en Apk gekeurd, ze kunnen meteen mee maar omdat we met concurrerende prijzen adverteren kunnen we helaas niks meer aan de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie