Bouwjaar | 03-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.809 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | H-007-XL Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.809 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | H-007-XL Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Dirks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderweg 10 |
Postcode | 1741 NA |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 237373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedirks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2015
Modelcode: R57
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 372 x 168 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Afleverpakket goud (€ 799 meerprijs): 6 maanden huisgarantie, onderhoudsbeurt, aircoservice
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Huisgarantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie)
- Bovag 12 Maanden M (€ 999 meerprijs): 12 maanden Bovag garantie inclusief Bovag afleverbeurt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Uitrusting/Highlights: Keurig onderhouden, geurvrij, xenon verlichting, lederen sportinterieur met stoelverwarming, navigatiesysteem, Harman/Kardon audio, climate control, cruise control, 17 inch licht metalen velgen, parkeersensoren, elektrisch bedienbare ramen en spiegels, ambianceverlichting.
= Let op: Als u een afspraak maakt voor een auto wordt de auto op de dag van de afspraak gereserveerd. Op tussenliggende dagen niet. =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.