Bouwjaar | 22-12-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.988 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-966-NF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.988 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-966-NF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jac & Co BV New Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aalbos 4 |
Postcode | 1721 PL |
Plaats | Broek op Langedijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0185049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.590 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
In parelmoer wit "White Silver" met lakzwarte 17" lichtmetalen velgen een super uitstraling....
Met zijn krachtige 1.6 benzinemotor en handgeschakelde 6-versnellingsbak is het ultiem rijden. Schuif het dak open tijdens een korte rit. Maar zodra het kan doe je de electrische bedienbare cabrioletkap helemaal open om volop te genieten.
De sportstoelen in leder met stof zitten heel fijn. Een lederen sportstuurwiel mag niet ontbreken. Mini Hifi verzorgt de muziek. Deze is tevens voorzien van een AUX-aansluiting om jouw favoriete muziek vanaf de telefoon te streamen.
Super verzorgde Mini Cabriolet. Naar wens kan deze tegen meerprijs geleverd worden met een beurt, nieuwe APK, aircoservice en 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
= Bedrijfsinformatie =
Belt u even voor bezichtiging van een gewenste auto.
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ons ook mailen met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
Let wel, wij ontvangen dagelijks veel mail dus een belletje heeft de voorkeur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.