Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense+
€ 29.880,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | OU-TL-AN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | OU-TL-AN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Renses E-Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parelweg 11 |
Postcode | 1812 RS |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5112088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renses-online.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021
Referentienummer: outlanddummy
Technische informatie
Koppel: 211 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 45 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Wielbasis: 267 cm
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; Poetsbeurt, Technische controle
- Pakket 2 (€ 650 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; Beurt volgens interval, Poetsbeurt
Bel voor een afspraak of proefrit met 072-5112088.
Voor fiscaal advies over uw nieuwe auto kijk op renses-online.nl en maak een afspraak met één van onze specialisten.
Uw huis of uw bedrijf verduurzamen? Maak dan kennis met ons nieuwe zusje Cirqulus.nl. Aan de getoonde afbeeldingen en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?