Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV
€ 10.900,-
Bouwjaar | 31-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.134 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HX-414-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.134 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HX-414-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Naam | A. Dido |
Adres | |
Postcode | 1191 JP |
Woonplaats | Ouderkerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
In zeer goede staat Mitsubishi Outlander van Bouwjaar eind 2015. Zeer zuinig en compleet dealer onderhouden met 2 sleutels en complete geschiedenis! 18inch banden en APK geldig to Dec-2024.
Volste uitvoering!
Volledig Lederen bekleding
Camera
Keyless go
Open dak
Elektrisch verstelbare stoel
Stoel verwarming
Kenteken: HX-414-T
Merk: Mitsubishi
Model: Outlander
APK tot: 31-12-2024
Tellerstand: 225134 KM
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
Bouwjaar: 31-12-2015
Transmissie: Automaat
Kleur: zilver grijs
Motorinhoud: 1998 cc
Aantal cilinders: 4
Motorcode: 4B11
Vermogen: 89 kW / 121pk
Ledig gewicht: 1785 kg
Max. trekgewicht: 1500 kg
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik: 1.9 l/100 km
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Lengte: 466 cm
Hoogte: 1673 cm
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - 162 per kwartaal
Emissieklasse: Euro 5
Comfort
Cruise control
Regensensor
Exterieur
Bi-xenon koplampen
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Dakrails
Dimlichten automatisch
Elektrisch bedienbare achterklep
Elektrisch schuif-/kanteldak
Extra getint glas
Glazen schuifdak
Keyless entry
Lichtmetalen velgen 18"
Mistlampen voor
Panoramadak
Parkeersensor achter
Infotainment
Audio installatie premium
DAB
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem full map
Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar
Electronic climate control
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
Elektrische ramen voor en achter
Lederen bekleding
Lederen stuurwiel
Lederen versnellingspook
Voorstoelen verwarmd
Milieu
Start/stop systeem
Overige
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Bestuurdersairbag
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Brake Assist System
Elektronisch Stabiliteits Programma
Elektronische remkrachtverdeling
Hoofd airbag(s) achter
Hoofd airbag(s) voor
Knie airbag(s)
Oplaadmogelijkheid
Passagiersairbag
Zij airbag(s) voor
Veiligheid
Achteruitrijcamera
Alarm klasse 1(startblokkering)
Bandenspanningscontrolesysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?