Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.193 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-009-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 357 kW (486 pk) |
€ 72.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.193 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-009-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 357 kW (486 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RDB Exclusief |
Contactpersoon | Richard |
Adres | Plotterstraat 10E |
Postcode | 1033 RX |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18313840 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rdb-exclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/40 R20
Bandenmaat achter: 285/35 R20
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 314 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 190 x 137 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.722 kg
Laadvermogen: 478 kg
GVW: 2.200 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 298 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,3 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Ter verkoop aangeboden:
De legendarische Nissan GT-R R35 verkerend in een keurige originele staat met een ontzettend lage kilometerstand
Stap in de wereld van ongeëvenaarde prestaties en meesterlijke techniek met de Nissan GT-R. Deze iconische sportwagen belichaamt de perfecte combinatie van brute kracht, verfijnde technologie en adembenemend design, waardoor elke rit een onvergetelijke ervaring wordt.
Geschiedenis van de Nissan GT-R
De GT-R werd in 2008 uitgebracht in de vorm van de R35. Dit was de eerste GT-R die niet de naam Skyline droeg, maar het compenseerde een klein tekort aan erfgoed met iets waar we allemaal enthousiast van worden: brute kracht.
De 3,8-liter twin-turbo V6-motor genaamd VR38DETT produceert 473 pk en 434 lb-ft koppel. Dit was een aanzienlijke stijging ten opzichte van de voorgaande 276 pk van standaard R34-modellen. De R35 GT-R is een waanzinnige belevenis om te rijden. Tegelijk is de GT-R ook ontzettend snel. Hoewel zijn turbogeladen V6 veel van het krediet daarvoor kan krijgen, moet ook veel worden toegeschreven aan het vierwielaandrijvingssysteem onder alle GT-R's. Dit was een AWD-prestatie-icoon lang voordat de technologie bijna in elke supersaloon en coupé ter wereld werd geïntegreerd, en de grote Nissan - samen met de Audi R8 en Porsche 911 Turbo - was ongetwijfeld een van de belangrijkste drijfveren voor autofabrikanten wereldwijd om na te denken over de voordelen van het aansluiten van alle vier de wielen op hun steeds krachtiger wordende motoren.
Krachtige Prestaties
Onder de motorkap van de Nissan GT-R bevindt zich een meesterwerk van techniek: een krachtige V6-motor die adembenemende snelheden kan bereiken. Met zijn indrukwekkende vermogen en geavanceerde vierwielaandrijving levert de GT-R topprestaties op zowel de weg als het circuit. Een van de belangrijke aspecten van de Nissan GT-R is volgens ontwerpchef Shiro Nakamura de aerodynamica met een weerstandscoëfficiënt (Cx) van 0,27.
Geavanceerde Technologie
Het interieur van de Nissan GT-R is doordrenkt met geavanceerde technologieën die uw rijervaring naar een hoger niveau tillen. De boordcomputer, gerealiseerd d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan GT-R | Niet presenteren, maar presteren
Een achtbaan geeft de sensatie van autoracen zonder ook maar een meter te hoeven sturen. Er zijn sportwagens die met gepeperde prijskaartjes en imposante specificaties veel indruk maken, maar in feite geen topprestaties leveren. En dan is er de Nissan GT-R, waarbij het niet gaat om presenteren maar om presteren. Voor modeljaar 2017 presteert de GT-R nóg beter...
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de GT-R nog sneller gemaakt. Tegelijkertijd leent deze supersportwagen zich nu beter als reisauto. Alsvanouds kan iedereen hard rijden met de GT-R dankzij elektronica.
Plus
- relatief goedkoop
- absurd snel
- leent zich ook als comfortabele reisauto
Min
- geen head-up display
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
Conclusie
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de sterkste punten van de GT-R nog verder versterkt. Het resultaat is dat het verschil met de concurrentie nog groter is geworden, en dat is inclusief compleet nieuwe auto's van recentere datum.
Dankzij nog meer vermogen en een nog betere stroomlijn is de GT-R niet alleen sneller geworden, maar is de auto nu ook stabieler op hoge snelheid. Tegelijkertijd werd de GT-R comfortabeler, zodat de naam Gran Turismo Racing Technology meer wordt waargemaakt. Nog meer dan voorheen draait het bij de GT-R niet om de presentatie naar de buitenwereld maar om pure prestaties voor de bestuurder.