Nissan Qashqai 1.3 MHEV N-Connecta | 12,3 NAVI

€ 28.449,- incl. BTW

Bouwjaar 22-11-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.600 km
Deuren 5
Kenteken R-175-RD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV N-Connecta | 12,3 NAVI


€ 28.449,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.600 km
Deuren 5
Kenteken R-175-RD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wiersema & van Wouwe
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jadelaan 157
Postcode 2132 XZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5620974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wiersemavanwouwe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De getoonde prijs is inclusief "Afleverpakket basis"

Ons advies is om bij aanschaf van een occasion te kiezen voor het uitgebreide "afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie". Zo bent u verzekerd van een volledig onderhouden auto en mocht er toch iets mankeren dan heeft u maar liefst 12 maanden BOVAG garantie. U kunt natuurlijk zelf de keuze maken hoe u de auto afgeleverd wilt hebben. Kies zelf het afleverpakket wat het beste bij u past.

Het "Afleverpakket basis" hier zijn geen extra kosten aan verbonden:
Controle van vloeistoffen en bandenspanning, APK minimaal 6 maanden geldig, tenaamstellen en poetsen.

Het "Afleverpakket onderhoud" kost € 450,- :
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & halve tank brandstof.

Het "Afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie" kost € 650,- :
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & volle tank brandstof.

Disclaimer: Er is veel aandacht en zorg besteed aan deze website. Wij streven ernaar dat alle informatie zo volledig, correct en actueel mogelijk wordt weergegeven. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Navigatiesystemen worden niet geüpdatet en vallen buiten enige vorm van garantie.


Afleverpakket "Afleverpakket basis" (inbegrepen)

Zoals geadverteerd rijklaar. Inclusief controle van vloeistoffen en bandenspanning, APK minimaal 6 maanden geldig, tenaamstellen en poetsen.



Afleverpakket "Afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie" (optioneel meer prijs : € 650,00)

Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & volle tank.

Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
12 maanden BOVAG garantie12 maanden Pechhulp voor heel Europanieuwe APKvolle tank brandstofVolledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
Afleverpakket "Afleverpakket onderhoud" (optioneel meer prijs : € 450,00)

Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & halve tank brandstof.

12 maanden Pechhulp voor heel EuropaHalve tank brandstofnieuwe APKVolledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie