Bouwjaar | 2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RH-181-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RH-181-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Liefting Schermer Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Castricummer Werf 22 |
Postcode | 1901 RW |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 656334 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lieftingschermer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Geachte koper, de auto wordt met de volgende zekerheden verkocht:
- minimaal 6 maanden apk keuring (als deze er niet meer op zit wordt dit uiteraard door ons verzorgd)
- tenaamstelling van het voertuig
- vloeistof controle
- 1/4 brandstof
- de wettelijke garantie.
optioneel kunt u kiezen voor de volgende optie:
- onderhoudsbeurt conform de kilometerstand
alle kosten wat hierbij uitkomt is uiteraard voor ons
- de auto wordt van binnen en buiten compleet gepoetst
- 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE
deze optie kost € 995,- extra
geachte koper, wij doen onze uiterste best voor alle auto zo goed mogelijk te omschrijven. helaas kunnen wij ook soms een foutje maken met een auto. vraag dus altijd na of de opties die worden aangegeven ook aanwezig zijn op de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.