Bouwjaar | 18-07-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.293 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-JR-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 450,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.293 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-JR-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Centrum De Groot B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mgr C Veermanlaan 1BB |
Postcode | 1131 KB |
Plaats | Volendam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48005888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootvolendam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2000 - sep 2003
Modelcode: Agila-A
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 162 x 170 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Bekleding: Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 8
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. Bij de rijke uitrusting horen ook glazen schuif- en kanteldak, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelbare buitenspiegels. !!!!!!let op met werk export koppakking lek !!!!!!!!
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Voor informatie over verkoop gelieve te bellen 0648005888 Wij zijn geopend van Maandag tot Vrijdag van 8.30 tot 18.00 Zaterdag op afspraak,Wij zijn gevestigd op de Mgr.C.Veermanlaan 1b Volendam Occasioncentrum de Groot
BGG michael de groot 06267605788
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!