![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.847 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-199-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 8.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.847 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-199-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Ruud Koks |
Contactpersoon | R. Koks |
Adres | Zadelmakerstraat 48 |
Postcode | 1991 JE |
Plaats | Velserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5370219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudkoks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
OPEL ASTRA SPORTS TOURER 1.0 EDITION / Trekhaak / Cruise Control /
Voor een volledige fotoreportage van dit voertuig kijkt u op onze website, >30 foto's.
https://ruudkoks.nl/occasion/
- Kenteken: JL-199-Z
- Merk: OPEL
- Model: ASTRA SPORTS TOURER
- APK tot: 01-11-2024
- Tellerstand: 158847 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: B10XFT
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1178 kg
- Max. trekgewicht: 1150 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 470 cm
- Breedte: 181 cm
- Hoogte: 1510 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Audiobediening op het stuurwiel
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtsensor
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie
- DAB+
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio Bluetooth
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rokersvrije auto
- Start/Stop systeem
- Usb/aux aansluiting
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
VAN A TOT Z ONDERHOUDEN OPEL ASTRA MET TREKHAAK CRUISE CONTROL EN NAVIGATIE !!!
* U kunt bij ons kiezen met welk afleverpakket u de auto afgeleverd wilt hebben en dus ook met welke garantietermijn.
Het type auto, de leeftijd, kilometerstand en prijs zijn van invloed op de garantietermijn, vraag ons naar de voorwaarden.
Automobielbedrijf Ruud Koks
Zadelmakerstraat 48
1991JE Velserbroek
023-5370219
info@ruudkoks.nl
www.ruudkoks.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.