Bouwjaar | 10-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.091 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-ZVB-91 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.091 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-ZVB-91 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Duijn Nottelman Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koraalstraat 2a |
Postcode | 1812 RK |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5823243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdn-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - mei 2017
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 662 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: op de motor
Zeer nette, origineel Nederlands geleverde Opel Insignia 1.4 Turbo uit 2015 met 82.000 KM N.A.P.
2 sleutels, alle boekjes en historie aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit bent u van harte welkom.
Gelieve voor vertrek even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Graag tot ziens!
Koffie staat klaar!
Inruil mogelijk.
Openingstijden:
Maandag 8:30 t/m 17:30
Dinsdag 8:30 t/m 17:30
Woensdag 8:30 t/m 17:30
Donderdag 8:30 t/m 17:30
Vrijdag 8:30 t/m 17:30
Zaterdag 9:00 t/m 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.