Bouwjaar | 09-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.060 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 68-JNR-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 7.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.060 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 68-JNR-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HK Auto en Caravanoccasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rosbayerweg 149 |
Postcode | 1521 RW |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22808045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hkautoencaravan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2013
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Lengte: 491 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 672 kg
GVW: 2.305 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,3 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Wij doen ons uiterste best om de uitrusting van onze auto's zo zorgvuldig mogelijk te adverteren.
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat hier foutjes in staan.
Wij zijn dus niet aansprakelijk van invoer en uitrustingsfouten in de geadverteerde auto's.
Wij proberen onze auto's zo scherp mogelijk en concurrerend te prijzen. Vandaar dat onze prijzen niet onderhandelbaar zijn!
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Henk Kassens
Bij aankoop kunt u kiezen voor 3 afleverpakketten:
Pakket 1: poetsbeurt. €295,-
Pakket 2: Onderhoudsbeurt en poetsbeurt €495,-
Pakket 3: Onderhoudsbeurt en poetsbeurt en 3 maanden garantie. € 695,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.