Opel Vivaro 1.9 DTI L1H1 74KW EXPORT ZO MEENEMEN 1E EIGENAAR

€ 1.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-06-2003
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 258.856 km
Deuren 4
Kenteken 94-BJ-JS
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 74 kW (101 pk)

Opel Vivaro 1.9 DTI L1H1 74KW EXPORT ZO MEENEMEN 1E EIGENAAR


€ 1.495,-

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2003
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 258.856 km
Deuren 4
Kenteken 94-BJ-JS
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasiondealer 't Gooi B.V.
Contactpersoon V.C. Duijf
Adres Koninginneweg 64
Postcode 1241 CW
Plaats Kortenhoef
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasiondealerhetgooi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Bestelauto
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Emissieklasse: Euro 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

INRUILKOOPJE - ZO MEENEMEN MET APK TOT SEP. 2024 - EXPORT - RONDOM BESCHADIGINGEN - SIDE BARS - SPORTVELGEN - GEEN AIRCO

Deze Opel Vivaro komt uit 2003, werd geleverd van 01-06-2001 tot 23-08-2004. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2003 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1870 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,6 liter per 100 km en hij weegt 1680 kg. De APK is geldig tot 26-09-2024.

GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUILAUTO ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...
- BEL ONS VOORDAT U LANGSKOMT VOOR DE ACTUELE BESCHIKBAARHEID VAN EEN AUTO...HET BLIJFT EEN MOMENTOPNAME.

Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object; wij bieden geen inruilprijs zonder iets 'live'/ in het echt gezien te hebben...Daarnaast moet u onze auto ook eerst zien...Stap 1 is derhalve langskomen. Wij berekenen geen afleverkosten maar werken met zogenaamde meeneemprijzen. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden..
De door u gekochte auto kan direct bij ons op naam worden gezet, is er sprake van een inruilauto, dan kunnen wij deze voor u direct vrijwaren. U kunt bij ons ook per PIN betalen, veilig en snel. Vergeet niet om bij een hoger bedrag uw PIN-limiet te v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie