Bouwjaar | 30-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-376-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-376-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Keijzer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 44a |
Postcode | 1679 GC |
Plaats | Midwoud |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 201856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkeijzer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 174 x 156 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
bel altijd voor u naar ons bedrijf komt om de beschikbaarheid van de auto te controleren en teleurstelling te voorkomen,
voor meer informatie mag u altijd even bellen of mailen bel s'avonds en op zondag naar 06-53910054 (ook whats app)
Deze auto word geleverd met een onderhouds beurt-apk en 12 maanden bovag garantie, wij berekenen 495 euro afleverings kosten, voor meer informatie of de inruilwaarde van u huidige auto mag u altijd even bellen of mailen.
Autobedrijf Keijzer voor reparatie, onderhoud, verkoop en auto verhuur, al 35 jaar een begrip in west-friesland, altijd 60 auto's op voorraad, 6 dagen in de week geopend, s'avonds en op zondag op afspraak geopend bel dan naar 06-53910054
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.