Bouwjaar | 05-07-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.873 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-JP-ZS Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.873 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-JP-ZS Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Niels Van Der Peet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lageweg 1 |
Postcode | 2064 KZ |
Plaats | Spaarndam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5762441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nielsvanderpeet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.152 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.572 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Uniek! Deze origineel in Nederland geleverde (dus géén import!) Peugeot 206 CC 1.6 16V Automaat heeft origineel slechts 85.873 km. aan ervaring en komt uit de zomer (juli) van 2002.
De auto verkeert zowel van binnen als van buiten in een uitzonderlijk fraaie en frisse conditie. Misschien wel een unieke conditie, want met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk kan gezegd worden dat een tweede 206 CC in deze staat niet, of in ieder geval, moeilijk te vinden zal zijn. Zeker met een automaat en met deze kilometerstand.
De auto staat rondom op uitstekende 4 seizoenen banden (ca. 7 mm. profiel) en er is zichtbaar altijd zeer goed voor gezorgd. Nooit in gerookt.
En ook fijn om te weten : de distributieriem zéér recent vervangen in 2023 bij 82.000 km.!
Levering inclusief het NAP tellerrapport van de RDW dus 100% gegarandeerde kilometers.
Inruil is uiteraard mogelijk, ongeacht het bouwjaar, kilometerstand en/of conditie van jouw auto.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht je nog vragen hebben? Aarzel dan niet en neem telefonisch contact op! Dit kan zeven dagen per week, en doe je dit liever in de avonduren, dan is dit geen enkel probleem tot 21.00 uur. Ik sta je graag te woord met al jouw vragen. Uiteraard kun je ook een mail sturen of een Whatsapp bericht sturen naar 06 53 796 763.
Wil je langskomen om de auto te komen bezichtigen? Ook dit is zeven dagen per week mogelijk, en eventueel ook in de avonduren, maar neem eerst even telefonisch contact op om teleurstelling te voorkomen.
Neem ook eens kijkje op de Facebook- en/of Instagram pagina, en laat je overtuigen van de plezierige en transparante manier van werken.
Heel graag tot ziens bij Autobedrijf Niels van der Peet, sinds 2010 vertrouwd gekocht in Spaarndam!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.