Peugeot 206 SW GTI 2.0-16V AIRCO

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.711 km
Deuren 4
Kenteken 18-LX-VJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot 206 SW GTI 2.0-16V AIRCO


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.711 km
Deuren 4
Kenteken 18-LX-VJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MOtions Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 18
Postcode 1821 BN
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 208 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4028 x 1673 x 1460 cm
Wielbasis: 2.442 cm
Inhoud laadruimte: 313/1.136 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.092 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 205/45WR16

VERKOCHT
VERKOCHT
VERKOCHT


Rijd en schakelt perfect!
199XXX NAP KM!!
Half leder half alcantara interieur!!
Nieuwe APK bij aflevering!!
Sport interieur!!
Lichtmetalen velgen met goede banden!!
Climate control!!
Elektrische ramen voor!!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.

Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.

Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Wilt u langskomen?

Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie