Bouwjaar | 18-08-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-NDH-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-NDH-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Zwaluw |
Contactpersoon | Yavuz Ozturk |
Adres | Nijverheidsplein 9 |
Postcode | 1704 RB |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46086338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzwaluw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.434 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
U rijdt deze auto al v.a. €89,- p/m.
Deze Peugeot 3008 is direct afkomstig vd tweede eigenaar en is nog altijd in nieuwstaat! Tevens gaat het hier om de meest luxe uitvoering. Bij het ontwerpen van de Peugeot 3008 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De krachtige motor geeft deze Peugeot uitstekende prestaties. Het glazen panorama dak zorgt voor een cabriogevoel, maar dan zonder de wind (of regen). In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. In deze Peugeot kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. U bent in deze Peugeot ook voorzien van head-up display, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale portiervergrendeling.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 3008 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen 24/7 auto's tenaamstellen en/of verzekeren. Zo is het niet meer nodig om een postkantoor op te zoeken, alles wordt op locatie geregeld.
Tevens zijn wij voorzien van een eigen werkplaats. Zo worden al onze occasions selectief gekozen en voor verkoop grondig onderzocht. Hierdoor kunnen wij nette auto's afleveren met een go
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.