![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.011 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-HP-HT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.011 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-HP-HT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carteam Smit Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hauwert 46 |
Postcode | 1691 EH |
Plaats | Hauwert |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 201431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carteamsmitautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2001 - jul 2005
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.693 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Peugeot 307 uit 2001, hij heeft 258011 kilometer gelopen. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en in delen neerklapbare achterbank.
De uitrusting van deze Peugeot is met boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De auto is de laatste jaren goed door ons onderhouden. De koppeling is in 2021 vervangen en de versnellingsbak gereviseerd. De vdistributieriem en waterpomp zijn in Januari 2020 op 163000 km door ons vervangen
Minpunt is dat de blanke lak op het dak loslaat en de versnellingspook wat stroef schakeld,daar had de vorige eigenaar verder geen probleem mee
Als u meer wilt weten over deze Peugeot, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u van te voren even of de betreffende auto nog aanwezig is. Het is jammer van de tijd en de gereden km's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
![Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1971/peugeot-307.jpg)
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.