Bouwjaar | 22-07-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.145 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-811-BS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.145 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-811-BS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adrie Jonk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonstraat 34-40 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adriejonk.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 475 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.999 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof/kunstleder belomka mistral zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa
*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
AUTOMAAT | Ned auto |360 camera| Navigatie | Adap.Cruise | Keyless | elektr.klep |
De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Peugeot 508. Het is een auto uit 2020, op de teller staat 50145 kilometer. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Peugeot 508 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Ontspannen rijden begint met de juiste zit. Daar zorgen de comfortstoelen wel voor. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Tot de uitrusting van deze Peugeot behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.