Bouwjaar | 27-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.670 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 92-XHZ-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.670 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 92-XHZ-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Euro 2000 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van IJsendijkstraat 156 |
Postcode | 1442 LC |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14238050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euro2000.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 185 x 146 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 775 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Peugeot 508 2.0 HDi Blue Lease Premium Hybrid4
Bouwjaar 2012
Rijdt en schakelt prima
Ziet er van binnen als buiten goed uit !
2 Sleutels aanwezig
Voor meer info kunt u gerust even bellen
BIJ ONS IS INRUIL ALTIJD MOGELIJK.
AUTO OP NAAM ZETTEN IS BIJ ONS OOK MOGELIJK.
ALLE EXPORTPAPIEREN REGELEN VOOR EXPORT NAAR HET BUITENLAND IS OOK MOGELIJK.
AUTO OVERSCHRIJVEN KAN OOK OP ZONDAG !!!
Bij serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen op het telefoonnummer 0614238050. U bent uiteraard altijd van harte welkom om onze voorraad persoonlijk te komen bekijken.
Autobedrijf EURO2000 biedt vele diversiteit occasions.
Klik op BEKIJK OP ALLE ADVERTENTIES voor meer occasions. Gelieve te bellen voor eventuele informatie, Ga voor meer aanbod naar www.euro2000.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.