Peugeot 508 SW 1.6 Vti Blue Lease Automaat Navi

€ 4.950,-

Bouwjaar 27-01-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.050 km
Deuren 5
Kenteken 62-TBK-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 Vti Blue Lease Automaat Navi


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.050 km
Deuren 5
Kenteken 62-TBK-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rimons Car Center
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan van Gentstraat 54-a
Postcode 1171 GM
Plaats Badhoevedorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41079910 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rimonscarcenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 1.575 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

auto rijdt schakelt goed paar delen van de carrosserie zit er en wat gebruikers krassen

= Bedrijfsinformatie =

financiering mogelijkheden kunt u op onze website bekijken.
Koop nu een auto en betaal later!
Voor particulieren of zakelijk

Heeft deze auto u interesse gewekt?
Het vinden van een passende auto financiering is vaak een tijdrovende klus.
rimons car center is u daarbij graag van dienst.

rimons car center is het vertrouwde adres op het gebied van financieringen en Financial lease en helpt u deskundig bij het afsluiten van een financiering en het aanvraagtraject verloopt discreet en uiteraard transparant.

Voor zelfstandig ondernemers is een Financial lease aanvraag veelal zonder jaarcijfers mogelijk. Ontvang binnen 24 uur een voorstel met uitstekende voorwaarden en het voordeligste rente voorstel.
Vraag eenvoudig en vrijblijvend een financiering of Financial lease aan bij www.rimonscarcenter.nl bij lease aanbod

Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord!

Alle inruil is mogelijk, Auto,s , Motor alles met waarde ruilen wij in voor handels prijzen

Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf.

De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt.
bekijk onze complete voorraad op

http://www.rimonscarcenter.nl

Inkoop, Verkoop van auto,s

Belt u ons van te voren om teleurstelling te voorkomen , omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste Occasion tegen de scherpste prijs voor u in te kopen.

Staat de auto die U wilt niet in onze voorraad , belt U ons vrijblijvend op wij kunnen elke auto leveren tegen scherpste prijzen met garantie en service.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie