Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS Krijt, achterasbesturing

€ 199.992,-

Bouwjaar 06-01-2022
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.601 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS Krijt, achterasbesturing


€ 199.992,-

Algemeen

Bouwjaar 06-01-2022
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.601 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jun 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 307 km/u
Ledig gewicht: 1.660 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Wat ons betreft het stijlicoon van de 911 serie en de allermooiste om te zien, de 911 Targa met traditionele rolbeugel en die geweldige panoramische achterruit. Gelukkig is hij na 20 jaar afwezigheid weer in ere hersteld bij de 991, die beugel, en zit ie er nu weer op, ook bij de 992. Niet alleen het Targa-model spreekt tot de verbeelding. De GTS uitvoering is nog eens de allerlekkerste uitvoering van een 911. Zo heeft hij een 480pk Turbo motor, een strakker onderstel, zwarte accenten als koplampen, achterlichten uitlaten en velgen maken hem samen met een Sport Design pakket heel begeerlijk. De in lakzwart gespoten remklauwen passen er goed bij! Net als de inschakelbare Sportuitaat, een Sport Chrono pakket, Sportstoelen Plus en nog veel meer lekkers. Deze 992 Targa 4 GTS is ook nog eens uitgevoerd in de fraaie Krijtkleur met een zwart volledig lederen interieur en de 20 inch RS Spyder wielen. Niet standaard GTS, wel heel chique! Voor de beste stuurmansauto helpt de achterasbesturing lekker mee en is het onderstel nog iets verlaagd. Verder nog meer fraaie opties als LED Matrix koplampen, stuur- en stoelverwarming, Bose en bijvoorbeeld een kleiner stuurwiel. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.....

Optielijst:
0N5 Achterasbesturing
0NA Geen modelaanduiding
0P9 Sportuitlaatsysteem Zwart
1BV PASM sportonderstel (-10mm)
1LR Remzadels in hoogglans Zwart gespoten
1N3 Stuurbekrachtiging Plus
2D1 SportDesign pakket (GTS)
2PJ GT-sportstuurwiel incl stuurwielverwarming
2YZ Targabeugel Zwart (GTS)
3J7 Porsche Embleem in de hoofdsteunen
46J 20/21 RS Spyder wielen in Satijnzwart
4A3 Stoelverwarming
4F2 Porsche Entry and Drive
4GP Voorruit met grijze band
4KT Privacybeglazing achterruit
4LS Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
5TX Mat Carbon inleg in interieur
6FU Buitenspiegels gespoten
6XV Electrisch inklapbare buitenspiegels
7Y1 Rijstrookwisselhulp
8JU LED-matrix koplampen incl PDLS Plus
8LH Sport Chrono pakket (GTS)
8T1 Cruise Control
9VL Bose Surround sound systeem
9WT Apple Car Play
KA6 Parkeerassistent inclusief achteruitrijcamera
P14 Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
P60 Lane Keep Assist met snelheidslimietindicator
S9Y Fabrieksaflevering Leipzig
VC2 Garagedeuropener
Q4Q Sportstoelen Plus

Onderhoudshistorie:
Op 15.11.2021 afgeleverd door Porsche AG in Leipzig
Op 21.11.2023 op 23.338 km door Porsche Centrum Amsterdam

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie