Porsche 911 3.6 Turbo handbak / Carbon stoelen / pccm+ handgeschakeld, in zéér goede staat

€ 87.997,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.769 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Porsche 911 3.6 Turbo handbak / Carbon stoelen / pccm+ handgeschakeld, in zéér goede staat


€ 87.997,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.769 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2006 - aug 2008

Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 310 km/u
Ledig gewicht: 1.585 kg
Wielbasis: 235 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Door velen verkozen tot de ultieme sportwagen, de 911 Turbo. Door zijn kracht, souplesse maar toch ook zijn bruikbaarheid. Hij is vierwielaandreven, heeft met zijn 480 PK vermogen in overvloed en kan heel relaxed mee gereden worden. Maar als je hem de sporen geeft, staat de wereld even stil.
De 911 Turbo is de snelste 911 die je kunt kopen en normaal gesproken ook de meest comfortabele, met electrisch verstelbare comfortstoelen en meestal uitgevoerd met een Tiptronic versnellingsbak. Echter, als je de 997 Turbo besteld met Sportkuipstoelen van de GT3, een 6-versnellingen handbak en een Sport Chrono pakket bijbesteld, ontpopt hij zich tot een heel andere Porsche. Dit maakt deze aangeboden 997 uniek in zijn soort! We hebben er afgelopen jaar het nodige aan gedaan: De voorzijde is gespoten vanwege steenslag en de lak is daarna geheel voorzien van een ceramische coating. Hij is voorzien van het door Porsche leverde PCCM Plus systeem. Daarmee is hij voorzien van bluetooth telefoon, Apple Car Play en touchscreen display. Een geweldig accessoire!
De Porsche staat op Michelin Pilot Sport 4S banden en heeft recent zijn onderhoud gehad bij Porsche Centrum Leusden. Kortom, een klassieker in de dop die niet heel veel gebouwd is in Zuffenhausen en spannend rijdt maar ook prima afstanden kan afleggen.
Voorzien van het nieuwste Porsche PCCM Plus system inclusief Apple Car Play!

Uitvoering en optiecodes:
Kleur: Basaltzwart metallic
Interieur: Volledig lederen interieur Zwart

023 Wijzerplaat in Zilver
026 Wijzerplaat Sport Chrono in Zilver
404 19 inch gesmede Turbo wielen, bi-color
454 Cruise Control
475 Porsche Active Suspension Management (PASM)
480 6-bak handgeschakeld
482 Bandenspanningscontrole (RDK)
635 Parkeersensoren achter
640 Sport Chrono pakket
650 Electrisch schuif-kanteldak
666 Telefoonmodule
P03 Sportschaalstoelen
672 Porsche Communication Management incl navigatie
680 Bose Surround Sound Systeem
XAJ Dorpelbekleding gespoten
XCZ Schakelweg verkorting
XPA 3-spaaks dikker Sportstuurwiel

Wordt geleverd met:
- Het originele onderhoudsboekje
- 2 sleutels met handzenders
- Wagenkaart
- Instruktieboekjes
- Originele boordmap

Onderhoudshistorie:
Op 10.01.2008 afgeleverd door Porsche Zentrum Chemnitz
Op 30.08.2009 op 24.485 km door Porsche Zentrum Chemnitz
Op 15.07.2011 op 54.577 km door Porsche Specialist Carmus Tall

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie