Bouwjaar | 20-10-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.777 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-XXS-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.777 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-XXS-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Joost van Veen |
Contactpersoon | Joost van Veen |
Adres | Kerkstraat 90 |
Postcode | 1687 AT |
Plaats | Wognum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53304199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | joostvanveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche 911 - 3.8 carrera 4S 4wd pdk aut 43.000KM
- Kenteken: 45-XXS-4
- Merk: Porsche
- Model: 911
- APK tot: 21-10-2023
- Tellerstand: 45777 KM
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Leder
- Motorinhoud: 3800 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: MA1.01
- Vermogen: 283 kW / 385pk
- Ledig gewicht: 1480 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 11 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 228 - 258 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Lichtmetalen velgen 19"
- Park Distance Control
- Ruitensproeiers verwarmbaar
- Sperdifferentieel
- Verlaagde carrosserie
Infotainment
- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
Interieur
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Buitentemperatuurmeter
- Electronic climate controle
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Lederen sportstoelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- ASR
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Dubbele airbag
- Elektrisch variabele schokdemperafstelling
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofd airbag(s) voor en achter
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- ABS en ASR
- Alarm klasse 3
Bel 0229-575072 voor een afspraak of bezichtiging!
Sportuitlaat.
Handelsonderneming Joost van Veen
Kerkstraat 90
1687AT Wognum
0653 304199
info@joostvanveen.nl
joostvanveen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.