Porsche 911 4.0 GT3 Touring Package Keramisch Lift LED

€ 199.991,-

Bouwjaar 11-04-2018
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.610 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Porsche 911 4.0 GT3 Touring Package Keramisch Lift LED


€ 199.991,-

Algemeen

Bouwjaar 11-04-2018
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.610 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 460 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 316 km/u
Ledig gewicht: 1.413 kg
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart - groen stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De magische type-aanduiding GT3, staat voor veel mensen synoniem voor de ultieme 911, de rijdersauto bij uitstek. Een precisie-instrument, een icoon in een maatpak. Wat een auto. Woorden schieten te kort. Zeker deze 991 GT3 is niet alleen de meest fantastische rijdersauto, hij is ook nog eens heel bruikbaar en comfortabel als je wilt. Een langere wielbasis en de 18-voudig verstelbare adaptieve sportstoelen zorgen ervoor dat hij zelfs dagelijks inzetbaar is. Het lift-systeem op de vooras helpt daar overigens ook bij. Wat een machine....tussen de 6.000 - 9.000 toeren gilt ie het uit, een bizarre ervaring. En toch zo wendbaar. Wat stuurt ie strak, met zijn meesturende achteras.
Echter, al die spoilers op een GT3, maakt dit hem nu mooier? Is dit nu echt nuttig, voor een Porsche liefhebber die gewoon de best sturende en vooral mooiste 911 wil rijden en liever niet naar het circuit gaat met zijn droomauto? Wat ons betreft niet en dat beseft Porsche AG zich ook maar al te goed. Vandaar de 991 GT3 Touring. Lekker met een handbak en om te zien dus de allerfraaiste qua lijnenspel. Hij ziet er rustig uit, maar dat hoeft ie niet te zijn. Hij kan het wel. Wat een topper......
Hij is nieuw in Nederland geleverd en door de vorige eigenaren vertroeteld. De heerlijke optielijst hebben we hieronder toegevoegd. Wat direct opvalt, is alle symtomen van een dailydriver. En dat kan dus ook echt! Niet de schaalstoelen maar een 90 liter tank, perfect zittende Adaptieve Sportstoelen Plus, die aan de achterzijde ook met leer bekleed zijn. De stoffen bekleding is er onlangs ingezet door de laatste eigenaar. Overigens heeft ie echte musthave opties zoals een liftsysteem maar ook die geweldige Keramische remmen. Waanzinnige remvertraging en veel minder gewicht (goed voor de on-afgeveerde massa) het maakt hem gewoon af.
In Februari 2024 een laatste onderhoudsbeurt gehad en de Porsche Approved garantie is ook verlengd en loopt nog tot 06.08.2025. Over zorgeloos rijden gesproken. In de aller, allermooiste......

Optielijst:
082 90-liter brandstoftank
221 Porsche Torque Factoring
450 Porsche Ceramic Composite Brakes( PCCB)
454 Cruise Control
474 Liftsysteem vooras
475 Porsche Active Suspension Management PASM
480 Bose Surround Sound pakket
482 Bandenspanningscontrole
567 Voorruit met grijze band
573 Automatische airco
608 Garagedeur-opener
63

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie