Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera Cabiolet adapt cruise chrono bose

€ 137.992,-

Bouwjaar 19-02-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.911 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera Cabiolet adapt cruise chrono bose


€ 137.992,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.911 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 291 km/u
Ledig gewicht: 1.550 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De allernieuwste 911, de Porsche 992, is zeer geslaagd, als je het ons vraagt. Eerlijk is eerlijk, we moesten even wennen. Veel nieuwe snufjes in het compleet vernieuwde interieur en strakke lijnen van buiten. Maar zoals altijd bij de Porsche 911, toch ook weer heel herkenbaar. Zo heeft de voorkant 993 trekjes, wat overigens gewoon een kleine auto is vergeleken met deze nieuwste icoon. Wat een fantastische Porsche. En als dan de zon begint te schijnen je met één druk op de knop heerlijk open rijdt, volledig uit de wind, is het echt genieten. De 385 pk achterwiel aangedreven Carrera biedt altijd meer dan voldoende vermogen, een fantastisch motor voor deze 911. Maar niet alleen het open rijden of het vermogen spreekt tot de verbeelding. Wat dacht u van de zeer goede optielijst? Een Bose Surround Sound Systeem, stuurwielverwarming, stoelventilatie en verwarming, hij heeft het allemaal.
De fijn zittende sportstoelen Plus en het fraaie vol lederen bekleding in het Zwart, passen mooi bij de zilvergrijze carrosserie kleur en de 20/21 inch wielen Classic wielen. Oh ja, en natuurlijk bij die heerlijke dikke achterkant, met zwart Sportuitlaten, die inschakelbaar zijn.
Inmiddels kosten deze 992 Cabriolet modellen al snel 220.000 euro nieuw. Des te interessanter is een nog bijna nieuwe Porsche 992 als deze!

Uitvoering en optiecodes:
0I2 90 liter brandstoftank
0P9 Sportuitlaatsysteem Zwart
1BV PASM sportonderstel (-10mm) is standaard
1N3 Stuurbekrachtiging Plus
1NP Naafdoppen met Porsche wapen in kleur
2PJ GT-stuurwiel inclusief stuurwielverwarming
3J7 Porsche embleem op hoofdsteunen
46X 20/21 Inch Carrera Classic wielen in Zijdeglans Zwart
4A3 Stoelverwarming
4D3 Stoelventilatie
8LH Sport Chrono pakket
8T3 Adaptieve Cruise Control
9VL BOSE Surround Sound Systeem
ABV Modelaanduiding Zwart hoogglans gespoten
KQ2 Porsche logo in Zwart
P14 Zelfdimmende binnen-en buitenspiegels
Q4Q Sportstoelen Plus (4-voudig electrisch verstelbaar)
QQ1 Licht Design pakket
QV3 Digitale radio-ontvangst

Onderhoudshistorie:
Op 17.05.2020 afgeleverd door Porsche AG in Zuffenhausen
Op 30.07.2021 op 28.900 km door Porsche Zentrum Stuttgart
Op 01.08.2023 op 36.449 km door Porsche Centrum Gelderland

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie