Porsche 911 Cabrio 3.6 Turbo | Dealer Onderhouden | BOSE |

€ 79.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-11-2003
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.605 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.6 Turbo | Dealer Onderhouden | BOSE |


€ 79.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2003
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.605 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Villa
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 1
Postcode 1411 GD
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovilla.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2003 - jul 2005

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 305 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 235 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze Porsche 911 Cabrio 3.6 Turbo betreft in nagenoeg nieuwstaat, van de tweede Duitse eigenaar en bevat alle documentatie waaronder de volledige Porsche onderhoudshistorie.

Bij de Porsche zitten alle boekjes van onderhoudshistorie tot instructieboekje, tevens zit er een map bij met de volledige documentatie van de Porsche.

De Porsche is gesigneerd door Walter Röhrl, is een Duits voormalig rallyrijder, Professioneel Porsche Test Driver en Porsche Ambassadeur.
https://newsroom.porsche.com/en/sports-society/brand-ambassadors/walter-roehrl.html

De Porsche is afkomstig uit Duitsland en heeft 164.954km gelopen. De motor is vervangen op 84.349km waardoor de auto motorisch gezien 80.608km heeft gelopen. Hiervan is alle documentatie aanwezig.



Turbo en Cabriolet samen is een absolute zeldzaamheid, wat wordt onderstreept door de productieaantallen van de Coupe Turbo en Cabriolet Turbo te vergelijken: 16.965 tegen slechts 3534 stuks. Dat alleen al maakt een Cabriolet Turbo de moeite waard om de komende jaren in de gaten te houden, want exclusiviteit is een van de belangrijkste zaken als het gaat om waardevermeerdering. Het bovenstaande is natuurlijk prachtig en zeker interessant als een aankoop wordt overwogen. Maar uiteindelijk vinden wij dat ook het "liefhebbershart" moet spreken en dat een vurige wens in vervulling moet gaan. Dat is met deze Porsche 996 Turbo Cabriolet niet zo moeilijk te realiseren.

Deze Porsche komt met een transmissie met 6 versnellingen, 4 lichtmetalen velgen in 18inch en voor de geluidsinstallatie is er gekozen voor een Bose Soundsystem. Voor de veiligheid komt deze auto ook met airbags voorin, en een alarmklasse 1. In de zomer kunt u gebruik maken van de cabrio functie en in de winter heeft u stoelverwarming tot u beschikking.

Alles wat een auto tot echte sportwagen maakt: performance, afstelling en looks. Haal alles uit elke seconde met de Porsche 911 Cabrio 3.6 Turbo.

Dit is geen autorijden meer, dit is feest. Doe het dak open en geniet van elke kilometer in deze Porsche 911 Cabrio. Duitse automerken staan bekend om hun innovatiekracht, topkwaliteit en uitstekende prestaties. Zo ook bij deze Porsche 911 Cabrio. Een en al Duitse klasse. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de zescilinder benzinemotor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Maximaal comfort en stijl krijgt u dankzij het lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Dankzij de elektrische bedie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie