Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera GTS

€ 79.997,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-04-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.516 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 299 kW (407 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera GTS


€ 79.997,-

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.516 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - dec 2011

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 305 km/u
Ledig gewicht: 1.545 kg
Wielbasis: 235 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Aan het eind van de Porsche 997 serie, maakte Porsche bekend de ultieme rijdersauto te gaan bouwen. Een Porsche 911 GTS.
Voorzien van bijzondere kenmerken die hij deelt met de 997 Speedster en 997 Sport Classic. Zo heeft hij een hele fijne motor inclusief 'leistungsteigerung' van 408 pk, die hem lekker wild maakt, een 44 mm bredere body en is hij achterwielaangedreven.
Deze origineel Nederlands geleverde Porsche 997 GTS Cabriolet PDK is in perfecte staat. Door zijn 3 eigenaren met zorg behandeld, dat kun je zien. Is gekocht als plezierauto en heeft de laatste jaren met name zomers zijn kilometers gemaakt. Het onderhoud is altijd keurig uitgevoerd, eerst bij de Porsche dealer en de laatste twee keer bij specialisten.

Nu heeft de GTS standaard al een mooie lijst met accessoires maar bij deze GTS is er echt nog weer zorg naar de optielijst gekeken: Hij is bijvoorbeeld voorzien van adaptieve sportstoelen, Bose geluidsysteem, meedraaiende koplampen Uiteraard een PCM navigatie met bluetooth telefoon. Heeft u ook zo'n hekel aan tanken? Dan is de, voor de GT3 en GTS unieke optie van een 90-liter tank erg handig. Ook aanwezig op deze prachtige Cabriolet. De garagedeuropener is ook handig, als u hem geregeld binnen wilt zetten.
De RS spyder design velgen met centrale wielmoer in het zwart staan mooi bij de Basaltzwarte kleur, zwarte kap en zwart lederen bekleding. Voor de sportliefhebbers, hij heeft standaard een sportuitlaat en het sport-chronopakket maar ook bijvoorbeeld een Sportpaddle stuurwiel.
Als achterwielaangedreven GTS Cabriolet zijn er slechts 1.813 stuks gebouwd. Dit maakt hem tot een bijzondere klassieker in de dop, zeker met de sterkste atmosferische motor die de 997 Cabrioletversie heeft gekend en rijdt u in ieder geval iets bijzonders!
Kom langs en overtuig uzelf van de kwaliteit van deze Porsche.

Overigens: Mocht u er prijs op stellen kunnen bij de aflevering van deze GTS de oud-eigenaren ook aanwezig zijn om u uit te zwaaien........

Optielijst:
082 90-liter Brandstoftank
176 sportuitlaat
250 PDK versnellingsbak
342 Stoelverwarming
422 19 inch RS Spyder wielen met centrale wielmoer
454 Cruise Control
475 Porsche Active Suspension Management (PASM)
603 Bi-xenon incl. meedraaiende koplampen
635 Parkeersensoren achter
640 Sport-chronopakket plus
666 Telefoonmodule
672 PCM navigatiemodule
680 Bose geluidssysteem
685 Achterstoelen
714 Verwijd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie