Porsche Cayenne 4.8 Turbo 500pk keramisch,panodak,alcantara hemel,BOSE, adaptive cruise

€ 48.890,-

Bouwjaar 18-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.529 km
Deuren 5
Kenteken 9-TTN-90 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Porsche Cayenne 4.8 Turbo 500pk keramisch,panodak,alcantara hemel,BOSE, adaptive cruise


€ 48.890,-

Algemeen

Bouwjaar 18-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.529 km
Deuren 5
Kenteken 9-TTN-90 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Billionaire Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parallelweg 12018
Postcode 1948 NN
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13922077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.billionairecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2010 - aug 2014

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 115 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 278 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.145 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 2.880 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: cognac
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
Leaseprijs: € 599 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie