Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GTO Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riddererf 14 |
Postcode | 3861 PT |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gtocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec 2017 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 286 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.935 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 267 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 16,2 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverde Porsche Cayenne Turbo voorzien van onder andere:
Blue Eye
Lasershield
XPEL
Sfeerverlichting,
Apple CarPlay inclusief stembediening,
dakrails,
exterieurpakket,
rijassistentiesysteem: nachtzichtassistent,
rijassistentiesysteem: parkeerassistent voor en achter inclusief achteruitrijcamera en surroundview,
rijassistentiesysteem: Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) incl. Torque Vectoring Plus (PTV Plus),
rijassistentiesysteem: rijstrookwisselassistent,
voorpaneel en achterpaneel RVS,
LED-achterlichten, verduisterd,
homelink (garagedeuropener),
ionisator voor luchtzuivering,
keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB),
automatische airconditioning met 4 zones,
comforttoegang (sleutelloze deurontgrendeling),
hoofdsteunen voor en achter met Porsche embleem,
matrix LED-koplampen,
verduisterd, incl. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+),
voor en middenconsole achterin,
armsteun met opschrift / Porsche embleem,
tweedelig elektrisch panoramisch zonnedak vooraan,
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus),
digitale radio-ontvangst (DAB+),
rokerspakket,
zijairbag achterin,
stuurbekrachtiging Plus (snelheid -afhankelijk),
stoelventilatie voor en achter,
soft close deuren,
Burmester High sound system -End Surround,
Sport Chrono pakket,
Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus),
verduisterde achterruit ( privacy beglazing) inclusief geluidsisolerend warmte-isolerend glas,
vierwielbesturing
GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft GTO Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!