Porsche Cayenne 4.0 Turbo Akrapovic / Keramisch / 4W besturing / Burmester / Matrix / Surround / VOL

€ 92.500,-

Bouwjaar 31-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.950 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Porsche Cayenne 4.0 Turbo Akrapovic / Keramisch / 4W besturing / Burmester / Matrix / Surround / VOL


€ 92.500,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.950 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GTO Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Riddererf 14
Postcode 3861 PT
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gtocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec 2017 - dec 2018

Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 286 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.935 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 267 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 16,2 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Origineel Nederlands geleverde Porsche Cayenne Turbo voorzien van onder andere:
Blue Eye
Lasershield
XPEL
Sfeerverlichting,
Apple CarPlay inclusief stembediening,
dakrails,
exterieurpakket,
rijassistentiesysteem: nachtzichtassistent,
rijassistentiesysteem: parkeerassistent voor en achter inclusief achteruitrijcamera en surroundview,
rijassistentiesysteem: Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) incl. Torque Vectoring Plus (PTV Plus),
rijassistentiesysteem: rijstrookwisselassistent,
voorpaneel en achterpaneel RVS,
LED-achterlichten, verduisterd,
homelink (garagedeuropener),
ionisator voor luchtzuivering,
keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB),
automatische airconditioning met 4 zones,
comforttoegang (sleutelloze deurontgrendeling),
hoofdsteunen voor en achter met Porsche embleem,
matrix LED-koplampen,
verduisterd, incl. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+),
voor en middenconsole achterin,
armsteun met opschrift / Porsche embleem,
tweedelig elektrisch panoramisch zonnedak vooraan,
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus),
digitale radio-ontvangst (DAB+),
rokerspakket,
zijairbag achterin,
stuurbekrachtiging Plus (snelheid -afhankelijk),
stoelventilatie voor en achter,
soft close deuren,
Burmester High sound system -End Surround,
Sport Chrono pakket,
Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus),
verduisterde achterruit ( privacy beglazing) inclusief geluidsisolerend warmte-isolerend glas,
vierwielbesturing

GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft GTO Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.

Vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie