Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid - Burmester - 4-wielsturing - PCCB - PTV Plus NP 213K - Orig. NL geleverd BTW verrekenbaar

€ 129.500,- incl. BTW

Bouwjaar 11-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.852 km
Deuren 5
Kenteken L-039-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen -

Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid - Burmester - 4-wielsturing - PCCB - PTV Plus NP 213K - Orig. NL geleverd BTW verrekenbaar


€ 129.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.852 km
Deuren 5
Kenteken L-039-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Boekel & Bakker Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Butter 1
Postcode 1713 GM
Plaats Obdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)226 - 454477 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 29056231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boekelenbakker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - jun 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 500 kW (680 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 52 km
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Kenteken L-039-KR

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid met gecombineerd 680pk vermogen! Nieuwprijs € 212.603,-

Opties:
QQ1 Ambienteverlichting
0N5 Vierwielbesturing
408 Keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB)
1LX Remzadels zwart gespoten
8JU Matrix-LED-koplamp, verduisterd, incl. Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
3FU Panoramisch zonnedak tweedelig voor elektrisch
9VJ Sound-systeem Burmester High-End Surround
776 Sport-uitlaatsysteem, Eindpijpen Roestvrij staal
0P8 Sporteindpijpen
9AE Automatische airconditioning 4 zones
4F2 Comfort-toegang (Keyless Portierontgrendeling)
3S1 Dakreling met Daklijsten, Aluminium-look
2JX Frontpaneel en Achterpaneel Roestvrij staal
VC2 Home-Link (Garagedeuropener)
5MP Interieur-pakket: Hout
4AA Interieurinrichting: Clubleer, Walk Nappa
8F2 Knipperlichten aan de zijkant
KK3 Koudemiddel R 1234 YF
73J Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V)
KB2 Laadsysteem On-Board oplader (tot 7,2 kW)
46S Lichtmetalen velgen voor/achter: 10x22 / 11,5x22 (911 Turbo Design Wiel)
QV3 Radio-ontvangst digitaal (DAB+)
405 Remzadels Geel gespoten
398 Rijassistent-systeem Parkeerhulp voor en achter incl. Achteruitrijcamera en Surround View
KA6 Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent (Intelligent Park Assist, IPA)
257 Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent (Intelligent Park Assist, IPA)
7Y1 Rijassistent-systeem Rijstrookwissel-assistent
GZ2 Soft Close Portieren
9VJ Sound-systeem Burmester High-End Surround
776 Sport-uitlaatsysteem, Eindpijpen Roestvrij staal
QZ7 Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk)
7I2 Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus)
FI7 Veiligheidsgordels gekleurd
6GJ Wielkastverbredingen
4E6 Achterklep met automatisch Open- en sluitsysteem
319 Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket
Q1J Bestuurder-geheugen-pakket
G1G Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps)
1G8

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie