Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic

€ 35.000,-

Bouwjaar 13-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.356 km
Deuren 5
Kenteken X-337-KV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic


€ 35.000,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.356 km
Deuren 5
Kenteken X-337-KV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Park Amsterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres klokkenbergweg 6
Postcode 1101 AS
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10540003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoparkamsterdam.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 2.101 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Lang onderweg zijn kan een behoorlijke uitdaging zijn voor rug en schouders. Daarom zijn de verwarmbare voorstoelen voorzien van een weldadige massagefunctie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Deze Renault AUSTRAL heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Intelligent rijden is de tweede natuur van deze auto. Het systeem reageert op neerslag en invallende duisternis via de automatisch inschakelbare verlichting en de regensensor en schakelt automatisch verlichting en ruitenwissers in. Snelheid en afstand worden gereguleerd door het adaptive cruise control en inparkeren gaat simpel met de parkeersensoren achter. Eenkennig is deze auto wel. Instappen en starten kan alleen als u de keyless start-token op zak heeft.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Bij de veiligheidssystemen van deze Renault hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden lan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie