Renault Captur 0.9 TCE DYNAMIQUE | NAVI | CLIMA | CAMERA | CRUISE | NAP | BOVAG

€ 13.450,-

Bouwjaar 14-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.753 km
Deuren 5
Kenteken NB-806-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCE DYNAMIQUE | NAVI | CLIMA | CAMERA | CRUISE | NAP | BOVAG


€ 13.450,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.753 km
Deuren 5
Kenteken NB-806-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Wals
Contactpersoon Pieter / Marcel Wals
Adres Hasebroekstraat 5
Postcode 2032 ZG
Plaats Haarlem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5353502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragewals.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Leaseprijs: € 208 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 450): Vakgarage Wals garantie: 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie, APK, In- en exterieur cleaning, Onderhoudsbeurt, Overschrijven op naam

Veelzijdigheid en doordacht design staan aan de basis van deze ruime Renault Captur uit 2017 die een stand heeft van 70753 kilometer op de teller heeft. Kilometers zijn aantoonbaar door de volledige onderhoudshistorie die deze auto heeft. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde transmissie. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer lichtmetalen velgen, extra getint glas, two-tone metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en led-dagrijverlichting.

In deze Captur vindt u niet alleen knoppen op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Deze Renault is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, isofix-aansluiting en centrale portiervergrendeling.

In de Renault Captur heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.

Heeft de advertentie interesse opgewekt? Kom gerust langs in onze showroom of maak een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Vakgarage Wals, sinds 1907 het betrouwbare adres voor occasion

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie