Renault Captur 0.9 TCe Dynamique

€ 9.500,-

Bouwjaar 18-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.516 km
Deuren 5
Kenteken XN-289-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique


€ 9.500,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.516 km
Deuren 5
Kenteken XN-289-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VOF Autoservice Ursem
Contactpersoon Herman Kolk
Adres De Leet 1-A
Postcode 1645 VK
Plaats Ursem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5023323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoserviceursem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Alle technologie in de Renault Captur is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Zoals u weet, liggen de autosleutels altijd onderin de boodschappentas die u sjouwt. Geen probleem bij deze Renault Captur. De token in uw jaszak wordt van dichtbij gesignaleerd door de keyless entry en alle sloten gaan automatisch open.

In de Renault Captur heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.

Interesse voor deze Renault Captur? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Openingstijden maandag t/m vrijdag van 08.00 t/m 17.30 uur. Zaterdag van 10.00 t/m 14.00 uur.
Wij leveren alle auto's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie