Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.228 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-815-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.228 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-815-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Visser's Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eemlandweg 12 |
Postcode | 1271 KS |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 5266200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2020 - dec 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 74 kW (101 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 39 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Vakgarage: De auto wordt afgeleverd met nieuwe APK, €30,- brandstof, gewassen, vloeistof controle, veiligheidsvest, parkeerschijf, lampen-set, life-hammer, gevarendriehoek en een liter olie. 3 Maanden garantie op de motor, versnellingsbak en aandrijving.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
De prijzen die getoond worden zijn inclusief btw, bpm,
Onder kosten rijklaar maken verstaan wij vloeistoffen controle, minimaal 6 maanden apk, auto gewassen en tenaamstelling.
Vakgarage Pechhulp 39,95 euro
Vakgarage -Bovag Occasion Garantie 3 maanden 395 euro
Vakgarage -Bovag Occasion Garantie 6 maanden 695 euro incl nieuwe apk, kleine onderhoudsbeurt en poetsbeurt.
12 maanden garantie is ook mogelijk vraag naar de voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.