Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Evolution

€ 28.090,- incl. BTW

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.250 km
Deuren 5
Kenteken T-660-RJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 145 Evolution


€ 28.090,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.250 km
Deuren 5
Kenteken T-660-RJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Stokman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalstraat 2
Postcode 1704 RD
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5718055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fransstokman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 36 kW (49 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 595 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Renault Top Occasion (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Frans Stokman Top Occasion pakket: Prijs pakket: € 595,- Inclusief: - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - APK keuring - € 25,- brandstof - 1 jaar Top Occasion Garantie (maximaal 20.000 km) - 88-punten check - 1 jaar Renault Route Service Nederland (24uur / 7dagen) - Renault Premium Pas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

= Bedrijfsinformatie =

Frans Stokman b.v. is al sinds 1982 Renault dealer en úw adres voor een betrouwbare dealer occasion. Wij zijn gespecialiseerd in Renault, Renault Z.E én Dacia occasions. Voor Dacia zijn wij ook erkend servicedealer, net als voor Renault ZE. Deze mooie dealer occasion bieden wij rijklaar aan! Dit betekent dat de auto een A inspectie* krijgt icm vervangen van het pollenfilter indien van toepassing, een nieuwe APK, 1 jaar Renault Route Service en 12 maanden wettelijke garantie.
Tegen een meerprijs van € 595,- kunt u kiezen voor het Frans Stokman afleverpakket. De auto wordt dan afgeleverd inclusief onderhoud volgens fabrieksopgave, distributiesnaar vervangen indien nodig (als dit binnen een half jaar moet gebeuren volgens fabrieksopgave) en tót 12 maanden Top Occasion garantie (afhankelijk van leeftijd en kilometerstand). Daarnaast vragen wij bij iedere afgeleverde occasion een Renault Premium Pas aan (twv € 54,95); dit geeft u 1 jaar lang pech hulp, maar ook een winter -en zomercheck, gratis lampjes verwisselen en een gratis APK. Is de auto voorzien van een navigatiesysteem, dan is de kans groot dat de kaarten niet actueel zijn. Tegen geringe meerprijs (vanaf € 99,-) kunnen wij dit voor u behartigen voor de aflevering.
Ondanks onze zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.

Wij nodigen u graag uit in Heerhugowaard om deze auto te bezichtigen. Een proefrit is uiteraard ook mogelijk. Graag tot ziens!

Het verkoopteam van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie