Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.826 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-225-HV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 25.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.826 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-225-HV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Stokman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 2 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5718055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fransstokman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2020 - dec 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 49 kW (67 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Frans Stokman Top Occasion pakket: Prijs pakket: € 595,- Inclusief: - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - APK keuring - € 25,- brandstof - 1 jaar Top Occasion Garantie (maximaal 20.000 km) - 88-punten check - 1 jaar Renault Route Service Nederland (24uur / 7dagen) - Renault Premium Pas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Captur. Deze auto komt uit het bouwjaar 2020. Het beste van twee werelden komt samen in de hybride motor. Daarmee wordt deze Renault Captur aangedreven door zowel brandstof als door de elektrische accu, die al rijdend of remmend wordt bijgeladen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Met de elektronische sleutel in uw zak en met één druk op de knop start u de auto. Dat is keyless start! Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Met lederen stuur en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.