Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Initiale Paris

€ 19.950,-

Bouwjaar 28-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.372 km
Deuren 5
Kenteken K-112-DF Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Initiale Paris


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.372 km
Deuren 5
Kenteken K-112-DF Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Stokman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalstraat 2
Postcode 1704 RD
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5718055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fransstokman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - sep 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Frans Stokman Top Occasion pakket: Prijs pakket: € 595,- Inclusief: - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - APK keuring - € 25,- brandstof - 1 jaar Top Occasion Garantie (maximaal 20.000 km) - 88-punten check - 1 jaar Renault Route Service Nederland (24uur / 7dagen) - Renault Premium Pas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Clio zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Renault Clio is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Onderweg laadt u uw smartphone snoerloos op met behulp van de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. De uitrusting van deze Renault is met full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium va

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie