Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens | trekhaak | stoelverwarming | Apple Carplay - Android Auto | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695

€ 19.950,-

Bouwjaar 17-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.132 km
Deuren 5
Kenteken N-105-GH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens | trekhaak | stoelverwarming | Apple Carplay - Android Auto | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.132 km
Deuren 5
Kenteken N-105-GH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autozenter Schagen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Fok 8
Postcode 1742 PD
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 216464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - feb 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 36 kW (49 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Accu: 1 kWh
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Renault Top Occasion (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (inbegrepen): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Toen deze hybride een half jaar oud was is hij geimporteerd door onze collega Renault dealer in Drachten en verkocht een de 1e Nederlandse eigenaar, verkocht in het zuiden van het land en nu weer bij ons beschikbaar. Met deze hybride is een gecombineerd verbruik van 1:22 heel goed haalbaar en dat is wel zo prettig met deze benzineprijzen. Een heerlijke auto dus om nog vele fijne kilometers mee te rijden!.. ..

= Bedrijfsinformatie =

Wij importeren veel auto's, dat doen vele autobedrijven. Wij onderscheiden ons door vooraf goed onderzoek te doen en uitsluitend top kwaliteit te leveren, die zowel u en wij willen. We werken uitsluitend met al jaren bekende, betrouwbare business partners die ons vooraf voorzien van alle gegevens.. ..

Zo kunnen wij aan de hand van het chassisnummer al veel controles doen. In het internationale Renault.Net intranet systeem (alleen inzichtelijk voor ons als dealers!) zien we de historie van de auto en dat vertelt ons al veel. Als de auto dan bij ons binnen komt, checken we nog veel meer! Is de staat zoals gezegd en te zien op de foto's? Zijn er verder bijzond

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie