Bouwjaar | 06-04-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-870-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-870-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koningshoek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijndenweg 32 |
Postcode | 1951 NC |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 220111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningshoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 836 kg
GVW: 2.471 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Deze Renault Espace komt uit 2017, werd geleverd van 01-01-2015 tot 30-11-2018 en kostte toen € 58.694,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 1635 kg. De APK is geldig tot 18-04-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 536,75 per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en door de N.A.P. gecontroleerde kilometerstanden. Bij ons is 6 of 12 maanden garantie mogelijk, informeer naar de voorwaarden. De zeer succesvolle 50 / 50 deal is vanaf heden ook op alle occasions van Koningshoek Auto's beschikbaar, informeer hier voor bij een van onze verkopers. Elke Donderdag koopavond tot 21:00 en elke Zondag geopend van 11:00 tot 16:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.