Bouwjaar | 28-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 359.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-GJF-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 359.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-GJF-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Automediair |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem de Zwijgerlaan 114 |
Postcode | 2051 KK |
Plaats | Overveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54292007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautomediair.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2006 - dec 2010
Technische informatie
Koppel: 191 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 180 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.740 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.480 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
volledig dossier aanwezig met de onderhoudshistorie van de servicebeurten vanaf 2011.
LPG tank is vernieuwd in 2019
LPG ONDERBOUW.
APK 2025
= Bedrijfsinformatie =
Dank u voor uw getoonde belangstelling voor deze auto.
Elke technische aankoopkeuring juichen wij toe.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn ingeruild bij Dealers en zijn ook Dealer-onderhouden.
Continu streven wij ernaar onze auto's aan te bieden voor een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit.
Het is in ieders belang, dat U blij bent met de aangeschafte auto.
24 uur per dag kunnen wij auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is.
Exportdocumenten en -platen kunnen wij onder het genot van een kop koffie ter plaatse in orde maken.
Inruil is mogelijk.
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar op 06-54292007 om een afspraak te maken voor een vrijblijvende bezichtiging en een proefrit.
Omdat wij kantoor aan huis hebben, bent u ook 's avonds en in het weekend van harte welkom.
Graag tot ziens in Overveen !
Willem de Zwijgerlaan 114, 2051 KK (Overveen ligt tussen Haarlem en Bloemendaal)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.