Renault Grand Espace 2.0 T Privilège PANO AUTOMAAT 6-STOELEN BJ 2005
€ 2.150,-
Bouwjaar | 19-02-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.939 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-NT-BH Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.939 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-NT-BH Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMOTIVE DIJKMAN |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe havenweg 51G 51 |
Postcode | 1216 BL |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotive-dijkman.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 186 x 175 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 260 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik in de stad: 15,5 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Renault Grand Espace 2.0 T Privilège PANO AUTOMAAT 6-STOELEN BJ 2005
LET OP BOUGIE KABELS NACHECKEN
NIEUWE APK 6/2024
MOTORISCH EN TECHNISCH PERFECT
PANORAMADAK
AUTOMAAT
6-PERSOON
BOUWJAAR 2005
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!
NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!
website:
www.automotive-dijkman.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Espace | De eerste de beste
Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.
Plus
- plezierig rijgedrag
- ergonomisch wonder van vernuft
- op-en-top familieauto
Min
- geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
- geen schuifdeuren
- onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit
Conclusie
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.
Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.