Bouwjaar | 19-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-JV-SR Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-JV-SR Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Optioneel
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Laguna. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De regensensor in de voorruit schakelt de ruitenwissers automatisch in en uit. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Deze Renault is voorzien van lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.
Deze Renault Laguna komt uit 2002, werd geleverd van 18-01-2001 tot 31-03-2005 en kostte toen € 36,638.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 152 kW (207 PK) en een cilinderinhoud van 2946 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10.10 liter per 100 km en hij weegt 1405 kg. De wegenbelasting bedraagt € 208.- per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.
Laat het on
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.