Renault Laguna Coupé 3.5 V6 Initiale automaat | NL-auto | leder | sensoren v+a | 4WS | stoelverwarming | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-11-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.289 km
Deuren 2
Kenteken 00-HHD-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.498 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Renault Laguna Coupé 3.5 V6 Initiale automaat | NL-auto | leder | sensoren v+a | 4WS | stoelverwarming | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-11-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.289 km
Deuren 2
Kenteken 00-HHD-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.498 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autozenter Schagen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Fok 8
Postcode 1742 PD
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 216464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2008 - jan 2012

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 181 x 140 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.497 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.952 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 238 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (inbegrepen): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Als je eenmaal het besluit genomen hebt dit prachtige model aan te schaffen moet het natuurlijk wel een origineel Nederlandse auto zijn, een zwarte zijn, met bruin leder, de automaat, de 3.5 V6 motor met 240 pk en voorzien van alle opties in de meest luxe Initiale uitvoering. Laten wij deze nu net in bezit hebben gekregen! Een keurig nette auto die je echt moet zien want zelden zien we ze in deze staat en dat met de lage (en natuurlijk klopt deze, aantoonbaar middels de autopas en onderhoudshistorie) kilometerstand!.. ..
Wat een rijcomfort, niet alleen met deze motor (fluisterstil genieten en power met een heerlijk motorgeluid als dat gewenst is) maar ook vooral door de 4-wielbesturing, dat is met name in de bochten en op rotondes goed te merken. En op dat laatste werden wij gewezen door de vorige eigenaar die er vanaf 2017 met heel veel plezier in heeft gereden en ons nog gezegd heeft dat zij hopen dat de volgende koper er net zoveel aan zal beleven. Al met al weet u zeker dat u een zéér exclusieve auto rijdt met deze fraai belijnde Coupé, er staan er op dit moment nog geen 10 te koop!.. ..

= Bedrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie