Bouwjaar | 02-01-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 214.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-BV-SF |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 214.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-BV-SF |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Rijsenhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aarbergerweg 2b |
Postcode | 1435 CB |
Plaats | Rijsenhout |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 324229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | rijsenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master T28 2.5dCi L1H1 Airco Cruise
- Kenteken: 42-BV-SF
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 12-05-2025
- Tellerstand: 214996 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld 5
- Kleur: geel
- Motorinhoud: 2463 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 73 kW / 99pk
- Ledig gewicht: 1770 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 199 cm
- Laadruimte hoogte: 167 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterdeuren met ruiten
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Imperiaal
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Houten vloer in laadruimte
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Gordelspanners
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
Goed rijdende Renault Master L1H1 2.5 DCI met airco cruise controle elektrische ramen trekhaak Imperiaal radio/CD tussenschot 2-zitsbankje en sidebars.
Prijs:
€4250.- Exclusief BTW
€5142.50 Inclusief BTW
Maandag tot Vrijdag open van 8:30 tot 17:00
Zaterdag van 10:00 tot 14:00
ALTIJD MEER DAN 80 BEDRIJFSWAGENS OP VOORRAAD
Garage Rijsenhout
Aarbergerweg 2b
1435 CB Rijsenhout
Telefoonnummer: 0297-324229
E-mailadres: garage@rijsenhout.nl
rijsenhout.nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!